FOOTBOL

ببینید من این وبلاگ را درست کردم تا درباره ی فوتبال که دوست داشتنی ورزش دنیا است به شما اطلاعات بدهم و یا زمان دقیق بازی های فوتبال و نتایج آنها را به شما بگویم

FOOTBOL

ببینید من این وبلاگ را درست کردم تا درباره ی فوتبال که دوست داشتنی ورزش دنیا است به شما اطلاعات بدهم و یا زمان دقیق بازی های فوتبال و نتایج آنها را به شما بگویم

ببینید من این وبلاگ را درست کردم تا درباره ی فوتبال که دوست داشتنی ورزش دنیا است به شما اطلاعات بدهم و یا زمان دقیق بازی های فوتبال و نتایج آنها را به شما بگویم

بایگانی
۱۹آبان

در هفته ی گذشته بازی رفت تیم های کاشیما از ژاپن و تیم پرسپولیس نماینده ما برگزار شد این بازی در ساعت 9 و 30 دقیقه ی شنبه تاریخ  97/8/12

برگذار شد این بازی نیمه ی اول بی گل اما نیمه ی دوم پر گلی داشت در نیمه ی دوم در دقیقه ی 56 گل اول تیم کاشیما و دقیقه ی 80 گل دوم تیم کاشیما      

به تیم پرشپولیس زده شد امروز که 97/8/19 است در ساعت 6 و 30 دقیقه این دو تین بازی دارند و این بازی بازی برگشت خواهد بود واین بازی در ورزشگاه آزادی تهران برگذار می شود و ما امید واریم که تیم پرسپولیس نماینده ی ما ایرانی ها این بار پیروز میدان شود










نتیجه تصویری برای کاشیما






موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۹
رسول محمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی