FOOTBOL

ببینید من این وبلاگ را درست کردم تا درباره ی فوتبال که دوست داشتنی ورزش دنیا است به شما اطلاعات بدهم و یا زمان دقیق بازی های فوتبال و نتایج آنها را به شما بگویم

FOOTBOL

ببینید من این وبلاگ را درست کردم تا درباره ی فوتبال که دوست داشتنی ورزش دنیا است به شما اطلاعات بدهم و یا زمان دقیق بازی های فوتبال و نتایج آنها را به شما بگویم

ببینید من این وبلاگ را درست کردم تا درباره ی فوتبال که دوست داشتنی ورزش دنیا است به شما اطلاعات بدهم و یا زمان دقیق بازی های فوتبال و نتایج آنها را به شما بگویم

بایگانی
۲۰آبان

در این بازی هیچ گلی زده نشد اما باید توجه کنیم که بازی رفت با دو گل کاشیما به پرسپلسیس تمام شد بنابراین برنده این دو بازی و نفر اول آسیا تیم کاشیما از ژاپن است و نفر دوم هم تیم عزیز ما و نماینده ی ما ایرانی ها یعنی پرسپولیس است 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۰
رسول محمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی